ا
-
احمدی زاده، محمد
کنش اختیاری و مبادی صدور آن در نظریه عمل علامه طباطبایی [دوره 29، شماره 115، 1402، صفحه 17-29]
-
اسماعیلی، محمد جواد
قواعد هشتگانه روش ساخت تیپهای آرمانی؛ بازسازی نظریه مفهومسازی ماکس وبر [دوره 29، شماره 114، 1402، صفحه 73-89]
-
اطهری، سید حسین
کاربستِ استعارۀ مفهومی در علومِ شناختیِ معاصر بهمثابۀ چارچوبی نظری در فهمِ متون اندیشۀ سیاسی [دوره 29، شماره 114، 1402، صفحه 91-105]
-
افشار، زین العابدین
کاربست گرانددتئوری در رئالیسم انتقادی [دوره 29، شماره 115، 1402، صفحه 31-41]
-
الستی، کیوان
تبیین نقش تنظیمگرایانۀ علومانسانی در مقابل توسعهگراییِ علومطبیعی (با بازنگری آراء هاینریش ریکرت) [دوره 29، شماره 115، 1402، صفحه 1-16]
-
امیدوار، محسن
بررسی رویکردها در کارکرد اقتصاد کلان اسلامی؛ ابهام در ماهیت و روش [دوره 29، شماره 115، 1402، صفحه 59-73]
-
امیری طهرانی، سید محمدرضا
نقد فردگرایی روششناختی در اقتصاد نئوکلاسیک از دیدگاه رئالیسم انتقادی [دوره 29، شماره 116، 1402، صفحه 103-119]
-
امینیان، علی
کنش اختیاری و مبادی صدور آن در نظریه عمل علامه طباطبایی [دوره 29، شماره 115، 1402، صفحه 17-29]
-
ایمان، محمدتقی
معرفتشناسی و روششناسی دانش عامّه [دوره 29، شماره 116، 1402، صفحه 59-79]
ب
-
باقری، یاسر
توصیف ژرف سهبعدی؛ واکاوی عناصر بنیادین پژوهش در آثار مرتضی فرهادی [دوره 29، شماره 114، 1402، صفحه 1-17]
-
بندرریگیزاده، علی
معرفتشناسی و روششناسی دانش عامّه [دوره 29، شماره 116، 1402، صفحه 59-79]
-
بیکران بهشت، حامد
مأموریتگرایی و مسألهی تعریف مأموریتهای پژوهشی: پایین_بهبالا و بالا_بهپایین [دوره 29، شماره 116، 1402، صفحه 39-57]
پ
-
پاک گوهر، علیرضا
نقش اندازه نمونه در تفسیر نتیجه پژوهشهای کاربردی: مطالعهای بر مدلهای رگرسیونی [دوره 29، شماره 114، 1402، صفحه 19-34]
ت
-
تیموری نقده، مسعود
ترسیم مدلهای ذهنی خط مشی گذاران عمومی: واکاوی چیستی، کاربست، سیاق اجرا و نقدهای وارده بر روش نقشهشناختی [دوره 29، شماره 116، 1402، صفحه 1-19]
ح
-
حسینی، سید کاظم
روش فهم مسئلهمندی در مطالعه خطمشی عمومی: مفاهیم و کاربست [دوره 29، شماره 114، 1402، صفحه 35-51]
خ
-
خنیفر، حسین
نظریهپردازی چندسطحی در پژوهشهای کارآفرینی: ارائۀ رویکردی بهبودیافته [دوره 29، شماره 116، 1402، صفحه 81-102]
د
-
دانایی فرد، حسن
روش فهم مسئلهمندی در مطالعه خطمشی عمومی: مفاهیم و کاربست [دوره 29، شماره 114، 1402، صفحه 35-51]
-
دانایی فرد، حسن
ترسیم مدلهای ذهنی خط مشی گذاران عمومی: واکاوی چیستی، کاربست، سیاق اجرا و نقدهای وارده بر روش نقشهشناختی [دوره 29، شماره 116، 1402، صفحه 1-19]
ر
-
رضوی، سیدایمان
کاربستِ استعارۀ مفهومی در علومِ شناختیِ معاصر بهمثابۀ چارچوبی نظری در فهمِ متون اندیشۀ سیاسی [دوره 29، شماره 114، 1402، صفحه 91-105]
ز
-
زمانی، محسن
معرفی روش متنپژوهی اکتشافی: نقدی بر روشهای تحقیق مدیریت اسلامی [دوره 29، شماره 114، 1402، صفحه 53-71]
ع
-
عابدی جعفری، حسن
معرفی روش متنپژوهی اکتشافی: نقدی بر روشهای تحقیق مدیریت اسلامی [دوره 29، شماره 114، 1402، صفحه 53-71]
ک
-
کاظمی، سید حسین
روش فهم مسئلهمندی در مطالعه خطمشی عمومی: مفاهیم و کاربست [دوره 29، شماره 114، 1402، صفحه 35-51]
-
کاظمی، سیدحسین
ترسیم مدلهای ذهنی خط مشی گذاران عمومی: واکاوی چیستی، کاربست، سیاق اجرا و نقدهای وارده بر روش نقشهشناختی [دوره 29، شماره 116، 1402، صفحه 1-19]
-
کاظمی زاده، علیرضا
سنجش انتقادی فهم جان سرل از طبیعتگرایی زیستشناختی براساس حیث التفاتی [دوره 29، شماره 115، 1402، صفحه 43-57]
-
کاویانی، محمد
روایی روش «تحلیل محتوای کیفی» در روانشناسی قرآن بنیان (مورد مطالعه: مدل انگیزش قرآن بنیان) [دوره 29، شماره 115، 1402، صفحه 75-88]
-
کهن هوش نژاد، رضا
نظریهپردازی چندسطحی در پژوهشهای کارآفرینی: ارائۀ رویکردی بهبودیافته [دوره 29، شماره 116، 1402، صفحه 81-102]
ل
-
لشکری، علیرضا
بررسی رویکردها در کارکرد اقتصاد کلان اسلامی؛ ابهام در ماهیت و روش [دوره 29، شماره 115، 1402، صفحه 59-73]
م
-
مقدم حیدری، غلامحسین
طبیسازی آسیبهای اجتماعی: مطالعه موردیِ نظریه جُرم سزار لومبروزو [دوره 29، شماره 116، 1402، صفحه 21-37]
-
موسوی کریمی، میرسعید
سنجش انتقادی فهم جان سرل از طبیعتگرایی زیستشناختی براساس حیث التفاتی [دوره 29، شماره 115، 1402، صفحه 43-57]
-
میر محمد تبار، احمد
کاربست گرانددتئوری در رئالیسم انتقادی [دوره 29، شماره 115، 1402، صفحه 31-41]
ن
-
نجاری، رضا
معرفی روش متنپژوهی اکتشافی: نقدی بر روشهای تحقیق مدیریت اسلامی [دوره 29، شماره 114، 1402، صفحه 53-71]
-
نجف زاده، مهدی
کاربستِ استعارۀ مفهومی در علومِ شناختیِ معاصر بهمثابۀ چارچوبی نظری در فهمِ متون اندیشۀ سیاسی [دوره 29، شماره 114، 1402، صفحه 91-105]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد